מטפלי טנטרה הם המומחים שאחראים על העיסוי החושני והמיני. הם משתמשים בכישורים שלהם כדי לעזור לאנשים להגיע למצב של אושר ורגיעה. דירה דיסקרטית ברחובות

המילה טנטרה באה מסנסקריט ומשמעותה "נול, לארוג, להתרחב". זוהי פילוסופיה שקיימת כבר מאות שנים. הרעיון המרכזי מאחורי זה הוא שסקס יכול לשמש כדרך להשיג הארה.

עיסוי טנטרי נקרא גם עיסוי חושני או עיסוי אירוטי, אך במאמר זה נתמקד בעיסוי טנטרי בלבד.

עיסוי טנטרה הוא גישה הוליסטית למגע, המתמקדת ברוחני ובחושני, ולא במיני.

מטפל בעיסוי טנטרה משתמש בידיו כדי להפעיל לחץ על חלקים שונים בגוף, כגון הגב והישבן. הטכניקות נועדו לשחרר מתח באזורים אלו ולשחרר אנרגיה חסומה בגוף.

המטפל בעיסוי בטנטרה ישתמש ג ... Читать дальше »

Просмотров: 60 | Добавил: prospergnl | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עיסוי הוליסטי הכולל שימוש בנקודות לחץ, מתיחות ושמנים צמחיים. המטרה היא לעזור ללקוח להירגע ולהיפטר מהלחץ.

ישנם יתרונות רבים הקשורים לסוג זה של עיסוי. זה יכול לעזור עם נדודי שינה, דיכאון וחרדה; זה יכול גם להקל על כאבים מדלקת פרקים או פיברומיאלגיה. זה יכול גם לשפר את הפוריות אצל נשים על ידי הגברת זרימת הדם לאזור האגן מה שעשוי להוביל להריון קל יותר. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-the-center.php

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עבודת גוף המשלבת שימוש במגע, עבודת אנרגיה ויוגה. זוהי צורת ריפוי הוליסטית שניתן להשתמש בה כדי להפיג מתחים ומתחים.

התרגול כולל את המתרגל באמצעות ידיו או רגליו כדי להפעיל לחץ על נקודות ספציפיות בגוף. הלחץ מופעל באופן המסייע בשחרור חסימות בערוצי האנרגיה של הגוף. ... Читать дальше »

Просмотров: 56 | Добавил: prospergnl | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

ריקודי בטן היא צורת ריקוד שמקורה במזרח התיכון ובצפון אפריקה. הוא מבוצע על ידי נשים מול קהל, בדרך כלל לובשות חזייה, חגורה, גרביונים או טייץ.

ישנם סגנונות רבים ושונים של ריקודי בטן וניתן לבצע אותו כהופעת סולו או כחלק מהרכב. רקדניות בטן בדרך כלל לובשות תחפושות משוכללות הכוללות טופ חזייה, כיסוי ראש, חצאית וצעיף.

את המוזיקה לריקודי בטן ניתן להשמיע מוזיקאים או להקליט מראש; הרקדנים מרבים להופיע למוזיקה ערבית מסורתית עם קצב בס חזק.

ריקודי בטן קיימים כבר מאות שנים ועדיין מתחזקים. זוהי צורת ריקוד שהפכה לפופולרית במזרח התיכון ובצפון אפריקה.

מאמינים שריקודי בטן מקורם כריקוד פוריות, כאשר נשים מנענעות את הירכיים והבטן כדי להגביר את זרימת הדם לרחם כדי לעזור להן להיכנס להריון.

המצרים הקדמונים מיוחסים לעתים קרובות עם המצאת ריקודי ... Читать дальше »

Просмотров: 62 | Добавил: prospergnl | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)