סעיף זה יבחן את מה שיש למועדוני החשפנות הללו להציע לעומק.

תמחור

באופן כללי, מחיר הכניסה הוא הכל כלול, ובשילוב עם דמי המשקה של 12-20 דולר, הלקוחות לא צריכים לדאוג שיהיו להם ארנק ריק.

מעבר למשקאות היקרים שלהם, צריך גם לקחת בחשבון שהם נכנסים למוסד הזה כדי להתמכר למיניות מוחלטת - זה לא מקום לצ'פר את הילדים שלך.

רווחים עם מוערך של 800 מיליון דולר שזורמים מדי חודש דרך רחוב סמית' עבור קטע אחד של 25 בלוקים בלבד וכ-3 אולמות המגלגלים בין 8-18 מיליון דולר כל אחד בשנה, לא קשה לראות איך הרובע הזה קיבל את המוניטין המטופש שלו. שולי הרווחים מדהימים כשלוקחים בחשבון שהפי אדינגז מעסיקה 10 ברמנים עם משכורות שנעות בין 60 אלף דולר ל-150 אלף דולר בשנה בממוצע.

חשפניות בארה"ב YURI CORTEZ/AFP/GETTY IMAGES תעשייה זו

... Читать дальше »

Просмотров: 58 | Добавил: prospergnl | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

גב של עם דומה לספר היסטוריה. ישנם סיפורים רבים שמונחים לנו בגב וממתינים לחפירה.

יש לקחת הכל בחשבון עם כסאות עיסוי - האווירה, הפונקציונליות והמחיר. חשוב להבין מה הצרכים האישיים שלך ומה אתה צריך מתוך חווית העיסוי הזו.

כסאות עיסוי יכולים לגרום למצב של הרפיה עמוקה ולהגביר את הניידות, לספק הקלה מכאבים כרוניים, לעזור לך לישון לילה שלם על ידי שיפור איכות השינה, כמו גם הם יכולים לעזור לאנשים המתמודדים עם בלוטות לימפה נפוחות, כאבי גרון ודרכי אוויר. הֲצָרָה.

אנשים רבים היום חושבים שכסא העיסוי הטוב ביותר אינו יכול לספק עיסוי שרירים אותנטי. עם זאת, הכיסא הנכון צריך לכלול תכונות כמו שכבה כפולה ויסקו אלסטי ועיצוב ארגונומי או מתאר כך שיתאים לעמוד השדרה או למנח הגוף הכללי.

עם הכיסא הנכון עם תכונות נאותות וטכניקה נכונה, השרירים שלך יקבלו עיסוי רקמות עמוקות טבעיות (או שוודי) ע ... Читать дальше »

Просмотров: 57 | Добавил: prospergnl | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)