18:35
מטפל בעיסוי טנטרה

מטפלי טנטרה הם המומחים שאחראים על העיסוי החושני והמיני. הם משתמשים בכישורים שלהם כדי לעזור לאנשים להגיע למצב של אושר ורגיעה. דירה דיסקרטית ברחובות

המילה טנטרה באה מסנסקריט ומשמעותה "נול, לארוג, להתרחב". זוהי פילוסופיה שקיימת כבר מאות שנים. הרעיון המרכזי מאחורי זה הוא שסקס יכול לשמש כדרך להשיג הארה.

עיסוי טנטרי נקרא גם עיסוי חושני או עיסוי אירוטי, אך במאמר זה נתמקד בעיסוי טנטרי בלבד.

עיסוי טנטרה הוא גישה הוליסטית למגע, המתמקדת ברוחני ובחושני, ולא במיני.

מטפל בעיסוי טנטרה משתמש בידיו כדי להפעיל לחץ על חלקים שונים בגוף, כגון הגב והישבן. הטכניקות נועדו לשחרר מתח באזורים אלו ולשחרר אנרגיה חסומה בגוף.

המטפל בעיסוי בטנטרה ישתמש גם בידיים ובאצבעותיו כדי ללטף בעדינות חלקים שונים בגופך, כגון הצוואר, הידיים, הרגליים או הרגליים.

אם מעולם לא עשית עיסוי טנטרי לפני כן, זו יכולה להיות חוויה אינטנסיבית. יש אנשים שאומרים שמעולם לא היו כל כך רגועים בחייהם.

מטפלים בעיסוי טנטרה משתמשים במגוון טכניקות כדי לעזור ללקוחות להירגע ולשחרר מתחים. לעתים קרובות הם עובדים עם לקוחות כדי להבין את הבעיות המיניות שגורמות להם מתח וללמד אותם כיצד להתחבר לגוף שלהם בדרך חדשה.

חלק ממטפלי טנטרה מתמחים בטכניקות מסוימות, כגון עיסוי ערמונית או עיסוי יוני. אחרים עשויים להתמקד יותר בללמד לקוחות כיצד לתקשר עם בני הזוג שלהם על מין, מה שיכול להוביל לשיפור האינטימיות בין זוגות.

הדרך הטובה ביותר עבור מישהו למצוא מטפל טנטרה היא על ידי חיפוש אחר אחד באזור שלו שמספק שירותים עבור המגדר שהוא מזדהה בתור.

טנטרה היא סוג של טיפול מיני שנועד לעזור לזוגות להשיג אינטימיות והנאה רבה יותר. זה יכול לשמש גם כצורה של הרפיה.

מטפל בעיסוי טנטרה ישתמש בידיים, בגוף, בנשימה ובאנרגיה כדי ליצור מצב רגוע אצל האדם שמקבל את העיסוי. הם לא רק שם כדי לספק גירוי חושני אלא גם כדי להנחות את הנמען לתוך הגוף שלהם.

ניתן לראות את המטפל בעיסוי הטנטרה כמרפא וגם כשותף אינטימי עבור הלקוח שלו לאורך הפגישה.

מטפל בעיסוי טנטרה הוא אדם המציע עיסויים שנועדו לעזור לאנשים להירגע, לשפר את מצב הרוח שלהם ולהרגיש מקורקע יותר. מטפל בטנטרה עשוי להשתמש בשמנים או בקרמים, אך המוקד של העיסוי הוא בעיקר על מגע.

המונח "טנטרה" נגזר מסנסקריט ופירושו "ארוגים יחד". תרגולים טנטריים כוללים אריגה של גוף, נשימה ונפש כדי ליצור תחושה של שלמות בעצמו. זה יכול להיות התמקדות בנשימה בזמן קבלת עיסוי, או שילוב דפוסי נשימה שונים בעיסוי עצמו.

טנטרה היא סוג של עיסוי שכולו עניין של אומנות העונג וההנאה. הוא מתמקד בתחושת המגע וזרימת האנרגיה, ולא בלחץ פיזי. המטרה היא להציע חווית ריפוי הן לגוף והן לנפש.

מטפל בעיסוי טנטרה עשוי להשתמש בטכניקות כגון משיכות עדינות, מגע קל או אפילו מגע חושני כדי לעזור לשחרר מתח מהשרירים או מתח מהראש והצוואר. הם עשויים גם להשתמש בשמנים או בקרמים כדי להוסיף יותר תחושה לפגישה שלך אם תרצה בכך.

Просмотров: 60 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar