18:34
עיסוי טנטרה אסיאתי

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עיסוי הוליסטי הכולל שימוש בנקודות לחץ, מתיחות ושמנים צמחיים. המטרה היא לעזור ללקוח להירגע ולהיפטר מהלחץ.

ישנם יתרונות רבים הקשורים לסוג זה של עיסוי. זה יכול לעזור עם נדודי שינה, דיכאון וחרדה; זה יכול גם להקל על כאבים מדלקת פרקים או פיברומיאלגיה. זה יכול גם לשפר את הפוריות אצל נשים על ידי הגברת זרימת הדם לאזור האגן מה שעשוי להוביל להריון קל יותר. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-the-center.php

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עבודת גוף המשלבת שימוש במגע, עבודת אנרגיה ויוגה. זוהי צורת ריפוי הוליסטית שניתן להשתמש בה כדי להפיג מתחים ומתחים.

התרגול כולל את המתרגל באמצעות ידיו או רגליו כדי להפעיל לחץ על נקודות ספציפיות בגוף. הלחץ מופעל באופן המסייע בשחרור חסימות בערוצי האנרגיה של הגוף. זה יכול לעזור לשפר את זרימת הדם ולהחזיר את האיזון בתוך הנפש והגוף של האדם.

עיסוי טנטרה הוא סוג של עיסוי חושני הנוהג במדינות רבות באסיה. מאמינים שזהו תרגול רוחני שיכול לעזור למתרגל להשיג הארה. עיסוי הטנטרה כולל סדרה של משיכות וטכניקות המשמשות לריפוי והרגעת הגוף והנפש.

העיסוי הטנטרי מתבצע על מחצלת או על מיטה, כאשר המעסה בלבוש מלא על מנת להפוך את החוויה לאינטימית יותר. המעסה יתחיל בחימום הגוף בנגיעות קלות ובמשיכות, לפני שיעבור ללחץ אינטנסיבי יותר.

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עבודת גוף המשלבת את עקרונות היוגה, אקופרסורה ושיאצו. העיסוי ידוע גם בשם עיסוי טנטרי.

אומרים שהעיסוי הוא דרך יעילה להפחתת מתח ומתחים, לשיפור זרימת הדם ותפקוד מערכת החיסון ולהגברת רמות האנרגיה.

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עבודת גוף הנעשית בדרך כלל בתנוחת לבוש. המעסה משתמש בידיים, ברגליים ובמרפקים כדי להפעיל לחץ על הגוף. מטרת עיסוי מסוג זה היא לשחרר את חסימות האנרגיה בגוף ולסייע בהפגת מתחים.

היתרונות של סוג זה של עיסוי הם רבים. זה יכול לשמש כדרך להפחתת כאבים ומתחים בשרירים, לשפר את זרימת הדם, לטפל בנדודי שינה וחרדה, להגביר את הגמישות, להקל על כאבי ראש או מיגרנות, לעזור בכאבים כרוניים כמו כאבי גב או סיאטיקה, לשפר מצבי רוח ולהילחם בדיכאון.

Просмотров: 56 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar