05:39
מועדוני החשפנות המובילים

סעיף זה יבחן את מה שיש למועדוני החשפנות הללו להציע לעומק.

תמחור

באופן כללי, מחיר הכניסה הוא הכל כלול, ובשילוב עם דמי המשקה של 12-20 דולר, הלקוחות לא צריכים לדאוג שיהיו להם ארנק ריק.

מעבר למשקאות היקרים שלהם, צריך גם לקחת בחשבון שהם נכנסים למוסד הזה כדי להתמכר למיניות מוחלטת - זה לא מקום לצ'פר את הילדים שלך.

רווחים עם מוערך של 800 מיליון דולר שזורמים מדי חודש דרך רחוב סמית' עבור קטע אחד של 25 בלוקים בלבד וכ-3 אולמות המגלגלים בין 8-18 מיליון דולר כל אחד בשנה, לא קשה לראות איך הרובע הזה קיבל את המוניטין המטופש שלו. שולי הרווחים מדהימים כשלוקחים בחשבון שהפי אדינגז מעסיקה 10 ברמנים עם משכורות שנעות בין 60 אלף דולר ל-150 אלף דולר בשנה בממוצע.

חשפניות בארה"ב YURI CORTEZ/AFP/GETTY IMAGES תעשייה זו

בעוד שחלקם אולי לא מתלהבים ממועדוני החשפנות הללו, הם זכו לפופולריות רבה לאורך זמן.

מייסד "אחוזת ויקטור" (מועדון החשפנות הראשון בארה"ב), AC סטיבנס, אמר כי בכוונתו לשלב את החוויה של "מסעדה אלגנטית עם האווירה וההנאה ממופע בורלסק". הוא רצה שהממסד שלו יהיה יותר מסתם מחזה בידורי הצצה, אלא יספק שילוב נבון שיעודד אינטראקציה חברתית בין אוהבי החשפנות.

מועדוני ג'נטלמנים אמריקאים מפורסמים, כמו Rick's Cabaret International בניו יורק, נוצרו על ידי המהגר הטורקי ג'ייקוב גוקיאן והמשיכו להתמקד בבעלי הכנסה גבוהים יותר שרצו נגיעה מהמעמד הגבוה לחוויית הסטריפינג שלהם.

מועדון החשפנות הוא אולי מקום בעולם לחוות רגשות כאחד תאווה. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Nes-Ziona.php

הארגון המעסיק את הבנות והחשפניות בטרקלין The Red Fox מספק לטורונטו גן עדן לנערות, לשונות, גרביונים ומנגינות כבר יותר משלושה עשורים. טרקלין השועל האדום הוא אחד ממועדוני החשפנות המובילים בטורונטו.

הידעתם שהסוס המשוגע פועל במונטריאול מאז 1996? זה מייצג יעד מושך עבור תיירים ומקומיים מכל תחומי החיים המגיעים מרחבי העולם ממדינות מגוונות כמו ברזיל, צרפת, איטליה, ארה"ב, בלגיה ועוד רבות אחרות.

החברה מפעילה אחד-עשר מועדונים ברחבי העולם, כאשר פעילותה בצפון אמריקה מתרכזת במונטריאול, עם מוסד אחד במערב קנדה - קלגרי שוכנת ברשימת 500 ההון ב-2016 בשל הפופולריות הגוברת במהירות בקרב פטרונים בינלאומיים.

Le Crazy Horse Girls Montreal מספקת אווירה פראית מגרה שבה האורחים בטוח לא ישתעממו אף פעם בעודם נהנים מזמן השבתה ראוי.

ואחרון חביב - ורוד

Просмотров: 57 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar