יש בחורים כאלה רגעים כאשר סקס מזוין מאוד, טוב, והגברת יפה בהישג יד, אבל משהו בתוך זמן קצר אינו מודבק באינטימיות שלהם. והתשוקה היא כאן וברגע. מה לעשות במצבים כאלה? איך לשבור את הגברת לקרבה אינטימית? איך לשכנע את הגברת לישון? ואולי אתה לא צריך לשכנע, אולי זה יכול להיעשות כדי שהיא עצמה משחקת את זה? על זה במאמר האמיתי.

התוכן של המאמר

1 האם אפשר לדלל גברת למין 2 איך לשכנע גברת כדי לקיים יחסי מין

האם אפשר לדלל גברת למין

באופן טבעי, אתה יכול לעשות גברת למין. כן, אתה מקבל דומה. ומה הלאה? הגברת בטח תזיז את המוח שרק סקס זקוק לך ממנה. וזה עדיין ארוך מאוד בשבילך לשכנע. כי אם אתה סומך על דברים ארוכי טווח בעתיד - עדיף לחכות עד הגברת של הלב מתבגר לתרגם תקשורת לתוך המטוס האופקי.

אבל, לא כל אדם מוכן ליפול לרגלי הגברת, אילו רק נתן לו חלקיק עצמו (הוא נתן לה לאט יותר).

מישהו לא מאפשר גאווה לעשות זאת, ומישהו פשוט לא חושב למה הוא צריך ... Читать дальше »

Просмотров: 388 | Добавил: prospergnl | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

מין הנושא הטוב ביותר של אנשים ללא קשר לזמן ורמת החיים. וכולם חולמים על חיים אינטימיים מושלמים, מגוונים ובוהקים לגידוז וסחרחורת. זוגות רבים בחיפוש אחר תחושות חדשות בפועל מין אנאלי.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם נדבר על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך ESCOGER פשוט מלווה את השותף באירוע, מבטיח את השיחה ואת ליווי הנערה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למעמד.

יחד עם רגשות חדשים יש הרבה שאלות: איך לעשות את זה נכון, האם יש סיכונים והוא אפשר לעשות סקס אנאלי ללא הגנה? והדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא סוג זה של סקס, בניגוד המסורתי, דורש אימון זהיר.

התוכן של המאמר

1 חוקי מין אנאלי 2 האם זה אפשרי לעשות סקס אנאלי בלי קונדום

כללים של sexi אנאלי

... Читать дальше »

Просмотров: 437 | Добавил: prospergnl | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)