08:26
איך לשכנע את הגברת לישון? אנחנו מנסים 12 שיטות

יש בחורים כאלה רגעים כאשר סקס מזוין מאוד, טוב, והגברת יפה בהישג יד, אבל משהו בתוך זמן קצר אינו מודבק באינטימיות שלהם. והתשוקה היא כאן וברגע. מה לעשות במצבים כאלה? איך לשבור את הגברת לקרבה אינטימית? איך לשכנע את הגברת לישון? ואולי אתה לא צריך לשכנע, אולי זה יכול להיעשות כדי שהיא עצמה משחקת את זה? על זה במאמר האמיתי.

התוכן של המאמר

1 האם אפשר לדלל גברת למין 2 איך לשכנע גברת כדי לקיים יחסי מין

האם אפשר לדלל גברת למין

באופן טבעי, אתה יכול לעשות גברת למין. כן, אתה מקבל דומה. ומה הלאה? הגברת בטח תזיז את המוח שרק סקס זקוק לך ממנה. וזה עדיין ארוך מאוד בשבילך לשכנע. כי אם אתה סומך על דברים ארוכי טווח בעתיד - עדיף לחכות עד הגברת של הלב מתבגר לתרגם תקשורת לתוך המטוס האופקי.

אבל, לא כל אדם מוכן ליפול לרגלי הגברת, אילו רק נתן לו חלקיק עצמו (הוא נתן לה לאט יותר).

מישהו לא מאפשר גאווה לעשות זאת, ומישהו פשוט לא חושב למה הוא צריך גם לשאול. גברים כאלה נדרשים למעשה שיטות עבודה כי להניח לגרור את הגברת ההפוכה במיטה.

למעשה, שיטות איך לגרור גברת במיטה כמות עצומה עצומה, והכי חשוב, לדעת איך ליישם אותם נכון, באיזו נקודה ועם אשה. באופן טבעי, אין זה סביר כי חלק מהם יעבוד עם המתקרב הראשון ברחוב (אם כי יש גם כאלה). אחרי הכל, במקרים כאלה, מהיר יותר, חריגים, אם מצבים סטנדרטיים. אבל האדם הרגיל הרגיל הוא יפה לדעת את השיטות כי להניח לדלל למין יותר או לפחות מוכר הגברת.

איך לשכנע גברת כדי לקבל sex2

להלן יוצג על ידי מספר שיטות קיימות כי בהחלט לענות על השאלה איך לשכנע את הגברת לישון.

מראה חיצוני. באופן טבעי, הופעתו של אדם צריך להיות מושלם. לא בום, ויפסטר, כמו שאומרים. גם אם זה רשלנות, אז רק אחד שהיה כל כך נברא. משיכת בושם, פעור גיחוך, קול קטן ונעים. Lifeak אופייני עבור חבר 'ה: כדי להפוך קול אטרקטיבי יותר, יש צורך לחפש קרוב ככל האפשר לגברת, ברור, אבל עמום, עם נצנצים בעיניים מאוד, עם ניצוץ - שיטה כזו היא אפילו לא קול תוקפני יותר סקסי, כי הגברת תפעל גם גם חצי השלמות, ומבטו של גבר. בקול כזה, עם טופס חוצות טוב, אתה יכול לדלל את כל הנשים! שיכרון קל יעזור היטב לשחרר את הגברת ולהציל את החיה הפראית של זה. אם תוסיף את זה הראשון PT, אז ההשפעה תהיה מדהימה יהיה בהחלט להתגנב מן הרגליים ישר למיטה. רוב הנשים במהלך שתיית אלכוהול עצמם מתחילים להעיר סקס עם מישהו, להתחיל לפנטז נושאים ארוטיים שונים. לכן, זה יהיה מאוד, דרך אגב, אם חבר טוב או בן לוויה, אשר באופן אנוכיות מציעה את החבר שלו כעוזר יהיה. "דיגות בשורות". כן, דיונים רגילים בנושא מין, תשוקות מוסתרים, העדפות יכול להיות מאמץ לחלוטין כדי לדלל את הגברת למין. בדרך כלל, אם זה מאפשר לעצמו לדון נושאים אינטימיים כאלה עם גבר, פירושו שהוא רואה בו זכר פוטנציאלי (וזה לא חשוב ביסודו). לפלרטט הוא חובה. האיש צריך תמיד להפגין את המטרה הסופית שלה, אבל לא לשכנע את הגברת היא כי רק סקס הוא מעוניין.

תוכנית איסוף מקצועית לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם נדיבים ומנומסים. עם זאת, זה כבר לא כמה רגעים מוצקים לעבודה.

זה כמו משחק טיפוסי בין האיש לבין הגברת. הן יודעים איך הכל צריך בסופו של דבר, אבל יש צורך להכין תככים, לגנוב, כביכול, להעמיד פנים, כאילו זה לא מין רוח. עִירוּר. כן, ההתרגשות משחקת תפקיד חשוב מאוד. אם אישה היא גם גברת תהיה נרגשת, אז זה 90%, כי היא תסכים למין, כי גם נשים יש גם צרכים פיזיים, כמו בחורים, וכאשר המנגנון פועל, זה כבר לא יכול להשעות את זה (ובכן, זה לא הכרחי). אמון בתוך עצמנו ואת ההתמדה האור יהיה להניח כדי להבטיח את הגברת כי סקס הוא הדבר היחיד כי כרגע זה בדיוק הכרחי לכל דבר. שיטת המשך. המהות של שיטה זו תהיה לפלרטט עם אישה, מרגשת אותה, אבל להעמיד פנים שאיש המין אינו מתעניין בכלל. במקרה זה, הגברת עצמה ירצה לזרוק על גבר (אם כי הוא השיג, למעשה). גבירותיי הם יצורים מאוד שנויים במחלוקת, כי האופוזיציה מן האיש מעורר את הפעולה על ידי הגברת. תופעה! אמונה. יש להבטיח את הגברת כי סקס הוא לא צריך כל כך הרבה, כמה היא עצמה. הוא ייהנה, לתת את ההפרשה החושנית והפיזית הנדרשת, תשמח, להעשיר את הדם של החלק הטרי ביותר של אנדורפינים ועושה מצב עור טוב יותר! הוא לא ההצעה המפתה? תמיכה. אם פתאום היה לילדה מצב רוח במהלך שיחה, אז זה הכרחי כדי להעלות אותו. לחדור למצב, להקשיב, להציע את הכתף הזכר החזקה שלך, שמעולם לא (לעולם לא!) לא יעזוב לגברת אחרת, וזה לא יהיה לנחם אותו באותו אופן כפי שהוא מורכב במיוחד את הגברת הזאת. אמון ותמיכה חשובים מאוד עבור נשים, במיוחד כשזה מגיע למין. הראשון המתקרב 99% מהגברות אינם מוכנים להיכנע, גם אם הם רוצים מאוד סקס, הם צריכים קצת יחסים חושיים. חיבור זה יכול להיות פשוט מותקן זמן נוח. ובכן, איך הגברת תהיה נסערות כאשר אתה נהנה?

כללי הנשים האכילה היו דומים תמיד - קצת תשומת לב, קצת אהבה, ללטף, חום והיא שלך. העיקר הוא לדעת את הפסיכולוגיה של הנשים ולפעול בתיאום עם זה, ולא לחשוב רק על האינסטינקטים שלך זכר משלך. איך לשכנע את הגברת לישון? איך לפתות גברת למין? רק צופה בעצמך, היגיינה משלו, דיבור ותנועות. ובכן, ולעודד נשים עם זוטות נעימות, אשר במהירות רבה יש קומה יפה לעצמם. נערות ליווי בהרצליה

זר של ורדים ורדים נשיקה מפתה בצוואר הולך להבין את הנערה למה מתקרבת לערב. והאיש צריך לדעת סוד אחד - לפני לפחות מה תאריך האישה מתכוננת כי אם היא קיימה יחסי מין. דוגמה לכך היא ג 'ונס בריג'ט המפורסם (אפילו תדריכיו המיושנים שלה מוגש כדי להיות מסוגל לגרור אדם במיטה).

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

הדמיה חלומות אישיים בישראל קל, במקרה שאתה מודל מסוגנן מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 4500 יורו.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

תוכל להשתמש בשיטות שונות כדי לשכנע את הגברת לישון - רובם יהיו את האפקט הרצוי. אבל לחשוב - אם זה הכרחי בשבילך? במקרה זה, אם אתה סומך על עסקים לטווח ארוך עם אישה. ואת זה שבו יש כבר כמה מקרים ועניבות, וזה עם איזה אדם הוא רק ביחסים ידידותיים (אם זה טבעי לא עמוס ביחסים עם אף אחד). יצורים בתולה הם בכושר ומאחלים סקס לא פחות מגברים. זאת באופן טבעי, מתחננת לגברת, כך שהיא מפתחת לאפשר לאדם לישון איתו, היא קיבשתם נדבות, כביכול, הקצתה יחסי רחמים, עוסקת בצינוק, בקיצור.

Просмотров: 389 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar