22:39
פרטים של מושב תמונה פרנק עם מודלים אוקראינית בדובאי

למרות שאיחוד האמירויות הערביות שייכות לאחד המדינות המוסלמיות המחמירות ביותר בכפוף לחוליה, דובאי כבר זמן רב הרס הרס פופולרי והאימפלמס. הבנות היפות ממלאות את הדפים האישיים של רשתות חברתיות חלקות עירומות וביקיני של מלונות שיק ברקע של הבנקים של האיים המלאכותיים.

מודלים מארגנים צילום במדבר, לבושים בבגדים מוסלמים, מציבים עירומים לחלוטין ולא מפתיעים אף אחד. ולמרות כי המשטרה האיחוד הערבית מפקחת בקפדנות את התאמת החוקים, הפחד להיות עצר לא להפסיק לעצור על הפיתוי להשתתף בירי ניקוי. אף אחד מהבנות הזהיר כי השתתפות בפגישה של פרנק, עם אינדיקציה של גיאולוקציה, איום של תביעות שיפוטיות וגירוש של המדינה.

אבל הפגישה האחרונה הפכה לשערורייה בינלאומית. הרשויות של דובאי החזיקו לפחות 12 אוקראינים שפרסמו את הצלם הרוסי העירום באור יום רחב. הם מואשמים בבוציאופיה ובמתרגלים ציבוריים. בעבר תמונות, תמונות ווידאו עירום מפוזרים ברשתות חברתיות וגרמו לגל של הלם במים, שם הקוד המשפטי מבוסס על שריעה. נערות ליווי באילת

מה שאנחנו יודעים על המשתתפים של מושב צילום עירום

רשויות דובאי לא חשפו את שמות המעצר, אך אחד הדגמים זוהו על ידי הקעקוע על התחת. היא היתה יאנה טורבווק, אזרח בן 27 של אוקראינה. מאוחר יותר, שמות ומשתתפים אחרים הפכו ידועים.

דגם 23 שנים אירינה סוטולנקו הצהירה שהיא נאלצת להשתתף בפגישה צילום, ולא מחדל מראש כי לירי יהיה עירום לחלוטין. Marianna Fedchuk של 23 בן האוקראיני המודל הראשון סירב האשמות של אויבים היא גם לקח חלק צילום עירום צילום. אבל לאחר הצבת החברה שלה, 21 שנה Marina Tatars. נערות ליווי באילת

קתרין Kashchenko - עוד משתתף מתחדשים עירום עבור תמונות קנדיות, איפור העבודה. זה תמיד לא מובן כי הוא נאלץ לשקף על המודל של תמונות מעורפלות כאלה, שנעשו במדינה עם איסור בועה קפדנית.

נערות ליווי באילת

מי מארגנים

למעשה, תמונות לא ניתן לייחס פורנוגרפיה, זה רק אור ארוטי. בנות נלכדות על ידי עירום מאחור, לא בתנוחות פרנק, נורה התרחש בחדר מבודד ועל מרפסת של גורד שחקים. אנחנו יודעים כי האירוע הזה רק קצת אוהבי של פוליסטנד Instagram. אבל מישהו לקח את הסרטון של בנות עירומות שפרסמו על המרפסת והיא מסודרות בטוויטר. מאז הירי התרחש במצב האסלאמי, התקשר במהירות לשערורייה, שהפך להיות בינלאומי הודות להשתתפות של בנות אוקראינה.

כמה גרסאות הוצעו, שהוא המארגן של הפגישה צילום שערורייתי. בתחילה, איש העסקים הרוסי אלכסיי סיום הואשם, כי היה לו רולר עם מודלים עירום ברשת. אבל, כפי שהתברר, איש עסקים חי במלון שכנה עם גורד שחקים והוציא את מה שקורה בצד והיחסים עם הארגון לא.

אבל עדיין איש עסקים נעצר על הפרת תקני מוסר. ירייה כזו לא יכולה להתפשט בגישה משותפת, בעוד שבמדינות ערב.

מאוחר יותר, Grechin אוקראינית Vitaly נעצר, מפורסם פורנו curlers ואוהבי הבידור פורנו. הוא ארגן אורגיה לחברי ראדה אוקראינית עם עצירות, מימן את מערכת הבחירות של ברק אובמה, הבחין בשערוריות חזקות שונות והתפרסמו ליצירת הרמד דה אסקיטן. אלה שמועותיהם שהביאו את דובאי לשבור, שם נלכדו רגעים מנוחה בהירים.

Просмотров: 106 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar