12:48
אישה מפלרטט: סודות ביוב

הנקבה מפלרטטת היא דבר קשה, היא גסה כל גבר מודרני. הדבר העיקרי ללמוד לפלרטט עם גברים, לתפוס את נקודת המבט שלהם על עצמם, לתת להם להבין כי הם מעוניינים בך. אתה יכול לפתות גבר בדרכים שונות, כל אישה צעירה לוקחת לעצמה בדיוק מה שהיא אוהבת. דירות דיסקרטיות בצפון

איך למשוך גבר?
  • מראה האמידה. כל נערה טובה בדרכה שלה וגברים מבינים את זה בצורה מושלמת. אם אתה רוצה לרצות אדם, הקפד לבחור את התלבושת ואת האיפור עבור הערב. גברים מודרניים הם האמנות האמנות האמיתיות והם מטופלים באופן מושלם.
  • פיתוי השיחה. זה השיחה כי הוא המקור הגדול ביותר של מפלרטטת נשים. השיחה יכולה להתאהב בגבר בעצמך, לזכות בתשומת לב רבה, האם רק תחשוב עליך ולא מוסחת על ידי גירויים זרים. ריץ יותר ותמיד להמשיך חיוך חמוד על הפנים שלך. נסה לדבר על קול חמוד ודק, לבדוק את הרגשות שלך.
  • עדשות מגע. כאשר אתה משוחח, הקפד להסתכל בעיניים, סביב באלגנטיות סביב אחד העיניים לאחרת. להגדיל את בן שיח שלך, האם זה גם להסתכל בעיניים שלך. הם יכולים להיות חפרו בהדרגה, בצד, לכפות גבר גם לראות את כל "יריות" שלך. אחרי הכל, זה מגע חזותי שיש לו הרבה כוח, שבו משהו אחר לא צפוי להשוות. תסתכל על האיש כאילו אתה רק להסתכל על המראה כמה מושך זה.
  • כל אדם בעל אופי הוא מגן, חשוב לו מאוד שהנערה יכולה להראות את שבריריותו ואת ההגנה שלו בפעם, נתנה לו את ההזדמנות להיות חזקה בעיניו. אתה יכול לעבור אליו קרוב יותר, לשים את היד שלך על הברך כדי להרגיש את הריגוש, שמגיע מגברים למראה הבנות המקסימות. אם הצלחת למצוא מגע מגע עם צעיר אתה יכול לתת לו אפילו קרוב יותר. לדלג על הרגל אחת. לא צריך להסתיר את האטרקציה שלך, להשאיר אדם נהנה המראה שלך להשתגע שאתה לא שלו.

    אתיקה של תקשורת... לנשק את הראשון...

    לפלרטט עם גבר ולמשוך את תשומת הלב שלו חייב להיות מסוגל להכיר כל בחורה. אחרי הכל, הוא מפלרטט שעוזר לסגור עם אנשים מודרניים, לעבור מרמה חדשה של תקשורת, להפגין את השיחה שלו. מפלרטט יכול להיות בכל מקום, גם אם זה שף בעבודה, אשר גם מרגיש רגשות בשבילך. העיקר הוא לעשות את זה יפה ומתאים. זכור כי אישה צריכה תמיד להיות בלתי נגיש עבור אדם אחד או אחר אם אתה באמת אוהב את זה, אתה מסתכל על אהדה מצידו, להפעיל את העבודה של לפלרטט, כי עצמי יפתור את כל האילוצים שלך ואת הבעיות. הסודות של הפיתוי הגברי הם פשוטים מאוד, כל בחורה בוודאי להתמודד איתם.

    Просмотров: 165 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar