21:43
אינדיבידואליות של עבודה לצריכה בחו"ל

הצריכה היא מקצוע שהוקצה בכל רחבי העולם. כולם יודעים שאתה יכול להמשיך את הרווחים באפריקה חמה, ובמדינות אירופה, וכפי שכולם יודעים, מדינות אסיה מסתורי. בדרך שבה אנו מדברים כל הזמן, לכל מדינה יש אינדיבידואליות משלה עם זה שווה לקרוא לפני היציאה עבור החוזה. שים לב כי אפילו רמת הרווחים שונה איך זה שונה כמו מימד של עומס יתר. מתמודד עם כמה מאיתנו אומר נכסים וצרכים אישיים, אתה יכול לבחור את האפשרות שמגיע בדיוק בשבילך.

כמה בנות מרוויחות על הצריכה במדינות שונות?

כמובן, אי אפשר לקרוא מספרים ברורים, כי זה תלוי במוסד ומאמץ נתון, כך שאנחנו כל הזמן אומר את הצרכנים הגדולים ביותר. אבל אם אתה סוף סוף לקחת בממוצע, אז כאילו הרווחים הגבוהים ביותר במדינות אסיה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל למשל, בסינגפור וסין אתה יכול להרוויח עד 3.500 דולר לחודש, בדרום קוריאה סביב $ 3000. זה אפשרי כי הרווחים הטובים באירופה: במועדונים של איטליה ובספרד, הבנות עבור הצרכן מתקבלים ב 2800 - 3100 דולר לחודש. יש קצת תחת הרווח בקפריסין, טורקיה, ירדן ואפריקה מדינות. שם אתה יכול להרוויח עד $ 2000.

מקצוע בודדים במדינות שונות

ב, כפי שהוקם, כל מדינה, המקצוע הזה מצוין כפי שיש צורך להביע, בדרכים שונות, אבל המהות שלה מכך לא משנה הרבה. לא לכל אחד לא סוד כי יש עדיין הבדל בעבודה. לדוגמה, למשל:

  • באלה המתבטאים, הצריכה של דרום קוריאה הפכה, לא במועדונים, אבל בברים קריוקי. טווח ההתחייבויות של הנערה הוא רחב יותר, אבל הם עדיין לא לעודד אורחים, ובכלל, לשתות איתם. הצרכנים במוסדות כאלה מוגדרים גם כמפלגה. אבל יש את ההזדמנות לעבוד "על פי הקלאסיקה", למשל, בוסאן, שם, כמו רבים באים לידי ביטוי, מועדוני לילה יוקרתיים רבים.
  • בטורקיה, בנות עובדות במפעלים מיוחדים, כי סוף סוף מצוין כמו Gazino. זהו ממוצע ממוצע בין האופן שבו אנו מדברים כל הזמן, סכין לילה, מסעדה, וכפי שרבים מאיתנו אומרים, אולם הקונצרטים. ישנם איש נוקונט שיכול לאכול, טעים לאכול, להסתכל על הריקוד, כפי שאנו מביעים יפהפיות מזרחיות ואז אומרים לדבר עם כמה אנשים חושבים בנות יפות. Piccolo מישהו יודע מה אנשים רבים חושבים, צריכה פסיבית, שבה הבנות אין חופש פעולה ושיתוף פעולה מחפשים את השולחנות של המנהלים.
  • אפילו בסין, אפילו בנות, כמו הילדה של המפלגה ללכת. נקודת עבודה חזקה במועדונים סיניים - צרכנים, בסופו של דבר, מקבלים תשלום צבע. לאחר שינוי שינוי, הם סוף סוף לשנות אותם לאמצעים. כמו בקוריאה, אפילו בסין יש קריוקי ברים, יש נקרא KTV. אבל לא כל המפעלים מסוג זה ראוי לתשומת לב. Multi-שיודע שיש מותנית עני מאוד, גם, תנאי העבודה פשוט, כמו שכולם יודעים, נורא. אם אתה רוצה לעבוד בקריוקי, הבחירה היחידה של דרום קוריאה סוף סוף.
  • עבודה באיטליה היא נושא נפרד. כל מה שאנחנו מוזרה, אבל אם בכלל, כמו רבים מאיתנו, הלקוחות המפורטים לעיל מדינות רשומות כל הזמן, באופן כללי, זרע זה, בסופו של דבר, בעבודה על הצריכה, במועדונים איטלקים, COC אסורים רק לך עבודה במוסד. גברים צריכים סוף סוף לחשוב לדבר עם הדרך שבה אנשים שימשו להביע, אישה נורמלית שהגיעה להירגע. יצוין כי אתה צריך להיות מוכן, אז זה סוף סוף שווה שיש, שכן רוב רגיל לאמור, שאיבה מיומנת תקשורת ופיתוי.
  • אם אתה רוצה, באופן כללי, לעבוד על הצריכה ביוון, אז המקצוע הזה, באופן כללי, יצטרך להצטרף סטריפטיז. צריכה נפרדת אינה פועלת.
  • סינגפור היא הזדמנות לעבוד בקריטריונים שיק, וכפי שאנשים נהגו להביע, שווה לשלם. אבל הדרישות לבנות הן גבוהות ביותר. בחר את הטוב ביותר של הטוב ביותר.
  • קפריסין - מדינה זו, להיות מתאימה לחובבים כחלק מחיי צד. נראה כי העבודה לא בסופו של דבר, כל הצוות הנואש אחרי המסיבה. הבנות יאהבו את האווירה כמו שרבים מאיתנו כל הזמן אומר כיף אינסופי ואת הספה.
  • עבודה באפריקה יהיה אוהב את צמרות האקזוטי. שים לב כי יש מכסה שונה וידידותית ביותר של האורחים, אפילו תנאי עבודה ייחודיים. זה לא סוד בכלל זה יהיה חוויה טובה, אם אתה מתעייף רכיבה באותם מושבים.
  • מדינות הן מאוד כפי שאנו מדברים כל הזמן, הרבה, ומישהו טוב וייחודי בדרך שלך. בעת בחירת כיוון, זה צריך להיות התמקדות על החוויה, בעונה ובכך, שכן רובנו משמשים לדבר, הצדדים החזקים.

    איך ללכת עם שפות זרות?

    כנראה, מול מה שאנחנו אומרים כל הזמן, כל חוזה הוא סוף סוף ללמוד ללמוד את השפה של המדינה שבו אתה הולך ללכת? ב, כפי שכולם אומרים, לכל מדינה יש היבטים משלהם:

  • בטורקיה, חצי תיירים ובעלי מוסד לדבר רוסית., עם השאר, שכן כולם יודעים, חצי יכול להתקבל על הבריטים "בסיסיים". כאשר צהוב יכול להיות מאסטר וטורקית. מספיק ושבועות כדי ללמוד איך אנשים משמשים להביע, להתאים את ביטויי תקשורת.
  • בשנת, כפי שכולם יודעים, דרום קוריאה אינה מתמוססת באנגלית, ו, ו, כפי שכולם אומרים, בשפת האם של הלקוח הוא לא שימושי במיוחד עבור הוראה. הכל קשור יותר על כיף הדדי: ריקוד, שירים, משחקים. תארו לעצמכם עובדה כי תקשורת היא לא החלק החשוב ביותר של הצרכן עבודה בקוריאה.
  • סין - אתה תהיה מופתע, אבל כמעט כמעט כל התושבים גדלו ברוסית. ואין אפילו צריך לומר שהבריטים לא זזים.
  • עבודה באיטליה בלי לדעת את שפתם פשוט נכשל. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שיש לפחות רמה בסיסית אחת.
  • בקפריסין, בסינגפור או בספרד לא מרוויח בלי לדעת את הבריטים. אלה מדינות תיירותיות. שים לב כי המכסה שונה שם, וכאילו במקרה, אם כן, השפה הבינלאומית עדיין יהיה צורך.
  • צריכת עבודה בחו"ל היא כיף ורווחי. איתך, כפי שהיה, זה אפשרי, בסופו של דבר, לדעת כמה מאיתנו רגילים לדבר, את התרבות של מדינה אחרת הרבה, לשים את זה מתון, להרוויח. נערות ליווי במרכז

    Просмотров: 150 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar