15:43
איך לקיים יחסי מין עם חבר קטן ולתת את העונג של נשים

"גיבור המאהב", "ענקית סקסית" - אלה הכינויים חלום לקבל הרבה גברים. זה כל כך קרה כי בעולם המודרני זה נחשב כי רק בחורים עם חבר גדול יכול לגמרי לספק אישה. אבל הטבע העניק כבוד כזה רחוק מכל.

התוכן של המאמר

1 misconception 2 יתרונות של חבר קטן 3 פשטידות למעלה למין

מדענים הגיעו למסקנה כי גודלו של איבר איברי המין בהחלט לא משפיע על השליטה של ​​אדם. ובמקרים מסוימים הגודל הגדול יכול לגרום אי הנוחות ואפילו פגיעה. הם גם הסבירו איך לקיים יחסי מין עם חבר קטן ומביאים את ההנאה הבלתי ראית.

תפיסה מוטעית

נשים רבות רגילות לחשוב שהיכולות של גבר במיטה ישירות תלוי בגודל של חברו. יותר ממה שהוא יותר, כך הזדמנות גבוהה יותר לספק העונג שותף. לכן נציגים רבים של מין חלש מוטרדים מאוד כאשר הציפיות שלהם אינן מוצדקות. לגברים, מבט של ילדה מתוסכלת הופך להיות מכה נוספת להערכה עצמית.

רבים מתחילים מורכבים כל כך שהם סגורים לחלוטין בעצמם ופוחדים לפגוש נשים. עם זאת, אלה המקיפים מדי יתר על המידה את התפקיד של גודל הכבוד הגברי. בהתבסס על תוצאות מחקר, הוא בטוח להכריז כי הגודל אינו חשוב.

כל אדם עם כל גודל חבר יכול לספק את גברתו. ישנן טכניקות רבות ותנוחות שבהן פין קטן הוא יתרון גדול.

לספק את הרצונות שלך בישראל רק אם אתה מודל מענג מן הפדרציה הרוסית. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול לקבל מ 6500 דולר לחודש.

כדי לדעת איך לקיים יחסי מין עם חבר קטן, אתה צריך לבחון בקפידה את האנטומיה של איברי המין הנשיים.

יתרונות של חבר קטן 2

האזורים הרגישים ביותר של איברי המין הנשיים הדגדגן נחשב ואת הראשון 3-4 ס"מ בתוך הנרתיק. מדענים רבים בטוחים בכך זה שם זה נקודה g, והחבר מונח ישירות לתוכו. מאז הפין קצר מגרה זה באזור זה ארוגני כי הילדה מרגישה אורגזמה נרתיקית.

על יתרונות ברורים נוספים של חבר קטן ניתן לייחס את חוסר האפשרות של פגיעה. בעלי רבים של כבוד גדלים מרשימים במוקדם או מאוחר יותר התלוננו כי היו מקרים שבהם הבחורה קיבל פציעות הנרתיק. עם גברים שאין להם חבר גדול מאוד, לא יהיו בעיות כאלה. אם נציג מין חזק הוא בבעלות מושלמת על ידי טכנאי סקס, אז הקרבה האינטימית רק תביא לו הנאה. ללא תוצאות לא נעימות.

כמו כן, זה גם בלתי אפשרי לא לסמן פלוס ענק עבור ספקים חבר קטן - היכולת לקבל מציצה גדולה. ככלל, בנות זה יותר נוח ליישם אדם בעל פה אם יש לו פין קטן. אחרי הכל, זה קל יותר מטפס לתוך הפה ואינו גורם לרפלקס הקיא. נשים לא עושה מיוחד עבודה כדי לציין שותף כזה מציצה עמוקה.

למעלה פשטידות עבור sex3

לא כל אדם יודע שיש יותר תנוחות מנצחות עבור חבר קטן. הודות להם, האישה תיהנה וודא שהגודל אינו חשוב.

"כלבלב סגנון"

כפי שהתברר, יציבה זו היא אחד היתרונות ביותר. מאז אין מחסומים בצורת רגליים של שותף, חדירה מתקבלת מקסימום עמוק. באישה זו אי-נוחות לא תרגיש. אם גבר בוחר את הקצב הנכון וברגעים הנכונים תוסיף אצבע לתוך הנרתיק, אורגזמה תכסה מיד את שניהם.

"נפרד"

הקצרה למחצה נקראת תנוחה כשהנערה שוכבת על גבו, שים את הרגליים על הכתפיים לשותף. כדי למנוע אי נוחות באזור ההלוואה, הכי טוב תחת התחת לשים כרית. בתנוחה כזו הוא הטוב ביותר מגורה נקודה G. כבר דרך כמה דקות של פעיל "עבודה" של המאמצים של גברים יוענקו במהירות נקבה אורגזמה. אתה יכול גם לנסות לשים את שתי הרגליים על כתף אחת גברים. זה יעזור השותף לחדור אפילו עמוק יותר ולקבל בלתי נשכח הנאה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

"רוכב"

לפעמים, עדיף לתת את הברזדה לנערה. כשהיא על גבי, ואז בקלות למצוא את הזווית הנכונה של הכניסה יהיה לשלוט עומק חדירה. כל מה שנותר אדם הוא לשקר וליהנות תהליך. עם זאת, לא לשכוח מעת לעת לעודד בת זוג. נשיקה חושנית, ליטוף קל יעזור אפילו יותר מרגש את הנערה. רוכב, בתורו, צריך לזכור כי חבר יכול נופלים כך שתנועות חדות עדיפות לא לעשות. הכל צריך להיות חלק הָמוֹן.

כל אדם רוצה להיות רצוי, למרות כבודו. למרות מגמות מודרניות, כמה נשים אוהבות לבלות את הלילה עם בחור שיש לו חבר קטן. לדבריהם, אוהבי כאלה הם חושניים יותר מאוד קרובים מאוד לגוף של השותף. גם בהם אין תנודתי, אשר לעתים קרובות הטמון ב "חובבי גיבורים".

הם מפיצים לחלוטין על חוסר התיאטרונות האיכותיים שלהם.

רוסית שאינם פנסים ומידע שגוי הולידו שיקול דעת שגוי כי ליווי הוא עכשיו משהו, מביש, הוא מה שווה להשתיק. אבל מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין ביחד עם זנות.

למרות חוסר שקר? פין ענק הוא לא פיקדון ביטחוני של חיים אינטימיים, ואם אתה יודע איך לקיים יחסי מין עם חבר קטן, אתה יכול ליהנות הפופולריות הגדולה בקרב נשים.

Просмотров: 7006 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar