00:17
איך להפשיט

בגדים מתווספים בדרך כלל לערימה המגושמת על ידי הפשטת הפריטים הפחות אהובים עלינו תחילה.

זה נחשב לא מקצועי להשאיר בגדים מקומטים על כיסאות ופינות רצפות. בגדים מקומטים תופסים מקום ומביאים אווירה מבולגנת או לא מסודרת לאווירה רגועה אחרת. כשמגיע הזמן להחלפת ארון בגדים, נקה כפיים פעמיים לפני היציאה מהארון כדי לא להפיל את

בגדים נקיים.

אחרי שהבגדים שלך נספגים פנימה

, יש אנשים שבוחרים להסיר את השכבה החיצונית של הבגדים הרטובים ואז מנסים להתחמם עם פריט לבוש יבש מעל.

אסטרטגיה נוספת כאשר הגוף ממש קר ואין ביגוד יבש זמין היא משהו שנקרא "פסים" - זה הסרת שכבות של בגדים רטובים, החל מהסיכוי שהכי פחות יישאר יבש.

אין זה מפתיע שבני אדם מסוקרנים מהשובבות שבהפשטה. סטריפינג היא דרך מצוינת להתחיל להתפשט מטעם מועדון החשפנות שלך ולהפוך לחשפנית תוך כדי כיף כל כך. אם אתה עדיין סקפטי, המשך לקרוא...

כל זכר בחוץ רוצה שהנשים שלו יורידו את הבגדים. המקבילה הנשית, לעומת זאת, מרגישה פגיעה ולא בטוחה כאשר אחרים מפשיטים אותן מול בני זוגם. ובכן, תודה ל-CrazyStripperSkills על כך שסיפקה את הפתרון היחיד הזה לשני המינים ברחבי העולם שרוצים להתחדד אחד עם השני עם פחות בגדים מעורבים.

עם סיכונים של פציעה, ספייק של שתייה וגניבה

עם מדריך וידאו זה, תוכל להסיר כמעט כל תמונה ולהוסיף קווי מתאר בכלי המועדף עליך.

תחילה בחרו את "צבע הרקע" (הצבע שיישאר במקום בו לא תשימו קו מתאר) והשאירו אותו לשחור. כעת בחר "צבע משותף" (זה יתאים לצבע לקצוות שבחרת: אדום, ירוק, צהוב או כחול) והנח אותו על כל שורת הכלים העליונה בצד שמאל של המסך; זה ישמש כגבול השוליים שלך עבור כל שלושת השלבים. בשורה השנייה מלמעלה בצד שמאל של המסך, הסר את כלי דלי הצבע; זה נחוץ רק לציור קו מכיוון שצייר משמש רק לצביעת פיקסלים כמו שקווים צריכים צביעה. השורה השלישית מלמעלה בצד שמאל של המסך שלך מוגדרת כברירת מחדל כחסרה אז אל תדאג לגבי זה.

בחר צורה לקווי מתאר. זה יכול להיות כל צורה בכלל עם

הנוסח כיצד להפשיט צריך לשקף את המדינה בה הוא מתפרסם ואת הסטנדרטים החברתיים של מה שמתאים באותה מדינה. רוב דפי האינטרנט האמריקאיים כותבים כעת "הפשטה" במקום "סטריפטיז".

כמה טיפים לכתיבת תוכן חשפנות:

- השתמש בתמונות ככל האפשר https://tkescorts.com/

- השתמש בהרבה רשימות וכותרות כדי לפצל טקסט ולהעביר מידע במהירות

- אם משפט לא מסופק עם משפט, ערוך אותו כך שיהיו לך לפחות שלושה-חמישה משפטים, אחרת אף אחד לא יקרא אותו

Просмотров: 59 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar